Membership annuleren
Veelgestelde vragen
Nee, restitutie van abonnementskosten is niet mogelijk. Je betaalt het vaste bedrag per maand tot jouw opzegging succesvol is verwerkt + aan je bevestigd per mail.
Ja hoor, je kan op elk moment besluiten dat je opnieuw jouw Membership wilt afsluiten. Je plaats simpelweg een nieuwe bestelling en je krijgt weer toegang. Je bent van harte welkom!
Vul dit opzegformulier volledig in en klik op verzenden. Ons team bevestigt jouw opzegging per mail binnen 3 werkdagen. De datum waarop we jouw formulier ontvangen, wordt gehanteerd als de startdatum van de 1 maand opzegtermijn (niet de datum waarop we jou terugmailen).
Nee, met het plaatsen van jouw bestelling voor het Membership, ben jij een betaalverplichting aangegaan. Deze loopt door tot jouw opzegging succesvol is verwerkt + bevestigd. Het wel/niet (of veel/weinig) gebruiken van jouw abonnement is jouw eigen keuze. Restitutie van abonnementskosten is niet mogelijk.
1. Je abonnement is maandelijks opzegbaar, met inachtneming van 1 maand opzegtermijn; ingaande vanaf de dag dat de gewenste opzegging schriftelijk via dit formulier is ontvangen;
2. Automatische incasso stopt na afloop van de opzegtermijn van 1 maand. Dit betekent dat er nog 1 afschrijving plaats kan vinden tussen het moment van schriftelijke opzegging en einde van de opzegtermijn. Jouw toegang tot het abonnement wordt beëindigd na afloop van de opzegtermijn;
3. Restitutie van abonnementskosten is niet mogelijk;
4. Opzeggingen worden altijd per mail bevestigd door het team van Phenomenal M.